Ohjeita tilaamiseen

Sivu päivitetty 31.1.2022

Tervetuloa Luovi Puotiin!

Myymme Luovi Puodissa Ammattiopisto Luovin opiskelijoiden valmistamia uniikkeja tuotteita. Lisäksi toteutamme tilauksesta useiden alojen opiskelijatöitä. Kysy lisätietoja tai tarjousta tilauspalveluistamme!

Asiakaspalvelu
Ammattiopisto Luovi / Luovi Puoti
PL 389
90101 Oulu

luovipuoti(a)luovi.fi
y-tunnus: 0201472-1

Miten voin maksaa tuotteeni?

Luovi Puoti -verkkokaupassa on käytössä verkkopankkimaksu (Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nordea, OmaSP, OP, POP Pankki, S-Pankki, Säästöpankki, Ålandsbanken).

Maksutavan valinta tapahtuu tilauslomakkeella. Kun olet tehnyt valinnan ja tarvittaessa syöttänyt korttisi tiedot, jatka ostoksia maksutapavalinnan alapuolelta Osta-napilla.

Valinnoista riippuen tilauksesi on valmis tai sinut ohjataan eteenpäin verkkopankin valintaan ja maksun suorittamiseen Paytrail-palvelun kautta.


Millaisia vaihtoehtoja tuotteen toimituksessa on?

Toimitusaika: Huomioithan, että Luovi Puoti on ammattiopiston verkkokauppa. Opiskelijoiden loma-aikoina toimitusaikamme ovat hiukan pidempiä. Aukioloaikoihimme voit tutustua Ota yhteyttä-sivulta.

Toimitus: Toimitamme tuotteet Suomessa Postin välityksellä. Toimituskulut lähetyksissä on alkaen 5,90 e/lähetys.

Jos valitset toimitustavaksi postipaketin, ilmoitamme sinulle lähetystunnuksen, jolla voitte seurata paketin kulkua postin sivuilla: www.posti.fi/seuranta. Kun postipaketti on saapunut Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin, saat Postilta tekstiviestin ja sähköpostin noutoa varten.

Nouto: Ilmoitamme tuotetiedoissa, jos tuote on mahdollista noutaa tai jos tuote on ainoastaan noudettavissa (isokokoiset tai helposti särkyvät tuotteet). Ilmoitamme sähköpostilla, kun tilauksenne on valmis noudettavaksi.


Entä jos haluan palauttaa tai vaihtaa tuotteen?

Toivomme, että olet tyytyväinen tuotteisiimme ja palveluumme. Voit tutustua tuotteeseen 14 päivän ajan ja tehdä ostopäätöksen. 

Palautus: Jos haluat palauttaa tuotteen, palautus on ilmainen. Palautetun tuotteen tulee olla käyttämätön ja virheetön sekä edelleen myyntikelpoinen. Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai postiin saamasi ohjeen mukaan.

Jos haluat palauttaa osan tai kaikki tuotteet, me huolehdimme hyvityksen Paytrailin kautta.

Palautusta koskevat rajoitukset: Käytettyjen kannettavien tietokoneiden ja oheislaitteiden palautus on mahdollista, jos tuotteessa on vika (esimerkiksi kone ei käynnisty) sen vastaanottohetkellä ja ilmoitat palauttamisesta kolmen päivän sisällä vastaanottamisesta.

Vaihto: Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun tulee palauttaa vaihdettava tuote ja tehdä uudesta tuotteesta kokonaan uusi tilaus.

Reklamaatio: Joskus käy niin ikävästi, että ostamassasi tuotteessa ilmenee vika tai valmistusvirhe. Silloin pyydämme ottamaan yhteyttä sähköpostitse: luovipuoti(a)luovi.fi niin selvitämme asian pikaisesti.

Voitte myös tuoda virheellisen tuotteen Oulussa sijaitsevaan Pikku Putiikkiin, mutta otattehan siinä tapauksessa ensin yhteyttä, jotta ehdimme ensin tilata ehjän vaihtotuotteen, jos se on mahdollista.


Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Sivu päivitetty 31.1.2022

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 31.1.2022 alkaen.

Verkkokauppa

Ammattiopisto Luovi
PL 389
90101 Oulu

luovipuoti@luovi.fi
0201472-1

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Myynti on arvonlisäverotonta Hengitysliiton yleishyödyllisyyteen perustuen (Alv 4§).

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden sähköpostilla: luovipuoti(a)luovi.fi 

Ammattiopisto Luovi
PL 389
90101 Oulu

luovipuoti@luovi.fi
0201472-1

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti sähköpostilla osoitteeseen luovipuoti@luovi.fi. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Suodata tuotteita